Malta-bilder!

Dock ej alla bilder, bloggar in Jennies bilder nu, och Saras senare när jag fått dom.

  
3 små grisar på Malmö Airport innan avgång.

  På planet, gaaah snart där! Anfall till max!

   På Maltas flygplats, en promenix på stan och ett dopp i den blåa.

  utsikten från balkongen dag/natt

   Stol-svett, sex on the beach och klippbad

   Vi ute på vift, restaurangbesök (se snubben som glor rakt in i kameran!)

   jennsan å jag, McD, Malta

   utgångs-dax!

   En liter Redbullvodka, utgång å vid hotellet

Fler bilder kommer!!

Kommentarer
Postat av: Madde

vad muuusigt jag vill åxå!! vilka fina klänningar du hade jag kände knappt igen dig på vissa bilder, såg så vuxen ut på nåt sätt hehe har vi växt upp utan att märka det?? =0

2007-08-31 @ 11:24:46
URL: http://maddeli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0