Tillbax i SKIT sverige

Ångest attack till max. Ville bara lägga mig ner och kräkas när vi anlände till Malmö airport. Vi har haft en så ofattbart perfekt vecka. Bilder och utfölig berättelse kommer när jag fått alla bilderna. Jag har ju blivit sjuk som ett svin nu när jag kommit hem, men sånt orkar jag ju inte bry mig om. Det e väl sånt som händer när man kommer innanför cp-sveriges gränser. Lägger ut en nerdig lista istället, som jag stal av madde.

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa?
Bara om jag garanterat visste att jag fick ett fett pris. 
Vilken årstid tycker du bäst om?
I sverige spelar de ingen roll, lika grått endå
Brukar du sjunga i duschen?
Japp
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
absolut
Vad är viktigast för dig?
Kärlek, generellt välmående och mina nära
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor?
Köpa lägenhet utomlands 
Vad är det bästa med julafton?
Stämningen och lukten =)
Tänker du mycket på ditt utseende?
Ja
Bär du glasögon eller kontaktlinser?
Nix, de närmaste jag kommer e solbrillor
Vilken färg är snyggast?
på kläder, inredning, accessoarer, skor, tapeter..??
Tycker du matte är svårt?
fullkomligt omöjligt
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling?
pengar som ger mig livslång ekonomisk lyx
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon?
9-halv 10
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska?
mig själv
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen?
Nä. men de skulle funnits speciella rökrum där rökarna kunde stått i förpestat varandra istället för oss oskyldiga.
Hur många gånger har du fuskat på ett prov?
vet ente
Bor du utomlands?
Nä tyvärr.
Hur länge varade ditt längsta förhållande?
1,5 år
Har du piercing?
i öronen
Bråkar du och dina syskon ofta?
nej, dom e ena goa typer!
Vem är den viktigaste personen i ditt liv?
jag såklart, jag står ju mig själv närmast.
Läser du ofta böcker?
Ja, men oftast inte frivilligt
Vad föredrar du för sorts filmer?
romantiskt drama/komedi eller skräckisar
Vad slösar du mest pengar på?
mitt å vovvens underhåll och nöjen 
Vill du gifta dig?
kanske..
Vill du ha barn?
njä...kanske
Låser du toalettdörren även om du är ensam hemma?

Vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för?
ser inte på TV, men snart börjar idol å DET ska jag se på.
Favorit land?
MALTA
Vilka ställen har du bott på?
ca 7 ställen innom Lund, 1 i Tranås, 2 i Malmö
Vilka husdjur har du haft innan?
shit.. hästar, hundar, katter, kaniner, marsvin, hamstrar, fåglar, möss, råttor, minigris, kossor, får, grisar
Vad förknippar du ordet skolstart med?
jävla ångest skit helvetes mög fan piss. typ.
Solar du ofta?
solarie ibland massa, ibland inget. kastar mig ut i solen dom minuterna den behagar dyka upp. älskar sol
Är du bra på att laga mat?
jadå, men lixom inte fillé du pourndjfnoí
Vad dricker du för alkohol?
orgasm för hela slanten
Vilken kändis är hetast?
orkar inte dra hela listan på stomp the yards crew. men annars e typ alla latino-skådisar heta
Vad dricker du helst när du är törstig?
vatten eller mjölk
Vilken är din favoritglass?
Ben & jerrys och mjukglass
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport?
nä sånt diggar jag inte. men de hade varit praktiskt att kunna i en stad som malmö
Är du en morgon eller kvällsmänniska?
morgon generellt. men det beror ju helt på hur jag sovit dan innan etc
Biter du på naglarna?

Vilka hemsidor besöker du varje dag?
blogg.se
Framtidsdrömmar?
flytta till ett varmt land och jobba med något betydelsefullt.

Kommentarer
Postat av: Madde

nu med min nya laptop så ser jag minsann den fina texten
på min och din blogg!!! wohooo! By the way, we want pictures fån malta now! ;)

2007-08-31 @ 01:42:05
URL: http://maddeli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0