7 things about me

Blev utmanad av modern min att lite smidigt kläcka ur mig 7 sanningar om mig själv:

1. Jag hatar när folk inte svarar i telefonen. Ibland kan jag ringa tills dom svarar helt enkelt.
2. Jag gillar att dippa popcorn.
3. Jag bryr mig inte det minsta lilla om lite smuts i kanten. Jag vill kalla mig själv lite kreativ.
4. Jag har haft Lilla sjöjungfrun i min mp3. typ nyligen.
5. Jag tycker dricka smakar bättre genom sugrör.
6. Jag tycker rösten och lukten är viktigast av de "ytligaste" faktorerna på en kille. Lukta gott & prata fint- be mine!
7. Jag gråter as-lätt. Miss. Waterworks here.

So, tell me Maddeli, whats your secrets? ;)

Kommentarer
Postat av: Maddosh

ojojoj en redig utmaning, den antas!

2007-10-25 @ 21:20:25
Postat av: Mor

Haha - du är så guuullig! Vet du vad - Jag har hittat Henrik Schyfferts blogg! Han har en massa kul filmer där - bland annat på björn med stort B när han har läppstift. Länk på min sida. Puss och godnatt!

2007-10-25 @ 22:53:45
URL: http://www.metrobloggen.se/ninna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0