bara schiitmkt bilder!

Nu är det på följande vis, att jag typ beslutade mig för att bara bomba in så mkt bilder som fysiskt möjligt från ett par dagar, ist för ett foto i timmen-grejen. Bilder som bilder jö.

God morgon älskling! Såhär blir man väkt varje morgon, mumma!

image89



Mamma promenad. kom då kom då? va va va? skynda, hallå hallå!

image90

Müsigt påväg till innerstan

image91


Den här snyggingen välkomnade oss tillbax... läckert kors på ryggen för övrigt...

image92


Såhär har många dagar på sistone sett ut:

image93


Va? Mkt skit man får i brevlådan numera...  Ville bara äta upp lappen och sen kräkas upp den, för jag är superduper INTE religiös nånstans..

image94


Här sitter mamma (och Zelda) och pluggar.. Zelda är en mkt karaktärisktisk hund..

image95 (Förra året)

 
Mina älskade Emmis-kaffe, möms!

image98

Glott på tusen avsnitt av vänner

image99


Snömannen i antarktis-jackan är nu framtagen!

image100


Här bor vi:
Korridoren

image102

Hisshallen:
image103


Stökighet. Nån som vill hjälpa mig att få upp NY tavlan?Jag behöver en sambo.

image104 image105


Provar tunika under tandborstning (?)

image106


Vill att man kamera ska fuunka, så jag slipper fota med mobilen jöö!
Vet nån hur man byter batteriet i kameran? (nä inte dom vanliga, utan det "Inbyggda")


PÖSS

Kommentarer
Postat av: Madde

haha jag fick också musig reklam igår, från sverigedemokraterna. Deras slogan är typ Tradition och Trygghet. Vadå smygrasism! C har den på toa som rolig läsning, eventuellt extra toapapper. Ja lite roligt får man ha.

2007-10-14 @ 11:52:36
URL: http://maddeli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0