bloggvärlden, jösses!

Okej jag har INTE power walkat med pinnar genom stan, jag har heller inte rensat alla mina kläder eller låst in SATC boxen. Jag har däremot kollat på jättemånga satc-avsnitt medan jag diskat allt jag äger och slängt sopor och funderat på att läsa. kompromiss? ska fundera lite till på att läsa, sen ska jag kanske faktiskt göra det.

Lyssnar på Stand by me och funderar över bloggvärlden. Folk verkar falla ner pladask på marken av chock och gråt när någon nämner i sin blogg att dom inte älskar alla människor på jorden. Folk verkar i allmänhet också tycka att det är påhopp, kränkning och helt och hållet omänskligt att skriva att man tycker en blogg är kass och tråkig. Jösses. Folk snuttifierar det här med bloggandet och om dom nu börjar gråta över att någon skriver vad dom tycker så kanske dom borde lämna det offentliga bloggandet och sätta sig och skriva i en dagbok med sin nalle i famnen och tummen i munnen långt inne i sin garderob istället. Att kränka och skriva nervärderat om någon i sin blogg tycker jag är när man tex. skriver att en person är en ful äcklig liten f*tta som kan dö i helvetet, ja ni fattar, inte att tycka att blondinbellas liv består av shopping och latte. En blogg går ut på att skriva åsikter, tankar och liknande, snälla folk ta ett djupt andetag.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0