duuktig ponke!

Varit på djursjukhuset och vaccinerat lillen, 2,5 månader senare än planerat men ingen skada skedd för det. Han är så duktig den lilla plutten, lugn tyst och gosig medan alla andra hundarna i väntrummet skriker å far runt. Min duktiga ponke! Nu skall jag bara fixa tid till citykliniken för min hy, dock är det så att jag inbillat mig att den är på bättringsväg idag, fastän det ser typ likadant ut som innan. Är det för att jag är på bättre humör idag allmänt? Borde boka tid endå, går ju alltid att avboka om troll-fén av någon anledning skulle förvandla min hy till perfekt innan dess..

Jackan beställdes idag, fick spel på mina nojjor och bara bokade. Blev lite peppad av Maddes komentering att det alltid går att sicka tillbaka den om den inte skulle falla i smaken..Men det kostar lixom att göra det, och det är jag inte sugen på, men  jag vill ju ha en sån jacka så hoppas för man att den är till  behag live :)

Nu är det snabba puckar att skriva, datorn stänger av sig själv med jämna mellanrum här..när man minst anar det!

Skall snart ränna rundor och leta efter en bamsehalsduk, vantar och strump-pants.

Sääs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0