Gråter ni också till transformers?

Snart skall BK ha personalfest.. känns inte helt moraliskt rätt att delta i aktiviteter som dom står för ekonomiskt när jag inte jobbat ett pass sedan...Maj? Men jag saknar alla pluttar!! Här är en bild från Isabellas och Sebbes bröllop(sfest) i Augusti:

image73

Brossan satt och kollade på Transformers för någon dag sedan, jag som velat se den mäktigt länge nu (ja faktiskt) slog mig ner..en stund innan scenen där Bumblebee tas till fånga. Gissa vem som blev blöt i ögat 5 min senare..

Nu är det dax att ta tåget till Malmoe och ragga upp utskrifter på it-supporten i skolan och printa ut 496 tusen sidor om The Geneva Conventions från -49 och -77, kul va? Vill faktiskt även ragga upp en skolväska.. min stora vita säck lämpar sig ej för böcker och block, utan mer för övernattning och situationer där alla mina saker kan ligga i en enda salig röra i väskan. Vill ha en praktiskt väska i hårdare material..synd att sådana väskor oftast är mindre snygga.. I like säck-modeller och bag-modeller. Men men, what to do.

Sörplat kaffe alldeles för länge nu, ge dej iväg till tåget kvinna! AJÖ BONITAS! (och Bonitos kanske?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0