Hy ala skabbanfall

Min hy har tydligen börjat likna nått som skulle kunna platsa i någon form av Gremlins-film eller i dokumentär-serien "Outsiders". Fattar inte vad det är som pågår, men jag kastade mig in på Apoteket idag och adopterade med mig hem Vichys Normaderm och en Vichy ansiktsrengöring. Kostade skjortan, men vill man vara fin får man betala en jävla massa pengar.. Eller i mitt fall handlar det inte om att vara fin, utan snarare om att se ut som en vanlig homo sapiens... utan att skräma andra homo sapiens till vettet.

Stackars folk som måste titta på mig just nu. Överväger ekonomisk kompensering.

(För er som undrar hur jag tog mig hem med alla buntar paper, så kan jag medela att jag inte bara tog mig hem utan faktiskt kånkade på möget hela vägen till HM å raggade upp en ny skolväska. Duktig polle!)

Solong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0