känslomässigt kaos

Har lärt mig att det inte går att skriva om alltför personliga tankar/händelser på bloggen då jag har en mamma som gärna ringer hela släkten och gapar =) dessutom kanske jag faktiskt har en del släktisar som rentav läser bloggen direkt, utan mellanhänder. Ibland har jag dock bara lust att skriva rakt av vad som försiggår i mitt huvud, men då vet jag att de blir liv i luckan där hemma. Bara denna rubriken kommer ge mig ett telefonsamtal från mamma om 5 min haha. Eller hela detta inlägget kommer ge mig ett telefonsamtal om 5 min där förklaringar krävs.

Jag har utvecklat ett beroende av att lägga patians på datorn. Eller harpan som det så vackert heter (why?).
Kanske nån form av metod för att hålla hjärnaktiviteten i styr. Var ganska kul inatt när jag varit på coctailparty och skulle vara hemma i 2 timmar innan utgången, och helt plötsligt fick för mig att jag var tvungen att lägga panik-patians. Sen fick jag även anfall och skulle helt plötsligt ha kjol på mig och kastade mig in i duchen för att raka benen i all onykterhet. Varning.

Hur jag mår idag? Greeeit.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nej kaos i huvudet har vi väl lite till mans. Jag tänker inte ringa dig - inte om det iallafall. Kortspel på datorn är väl ok så länge du inte börjar spela poker och satsa pengar - då min älskling blir jag orolig. Raka benen efter coctailparty verkar också en aning riskfyllt men förhoppningsvis blev det inget blodbad. Puss och godnatt!

2007-10-07 @ 22:30:21
URL: http://www.metrobloggen.se/ninna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0