Läckrans naglar

Jag kan helt enkelt inte hantera nagellack. Får ingen ro att torrka det så jag rusar runt som en gnu å ska pilla med de ena å det andra tills en efter en nagel är utsmetad och jag svurit så många svordomar jag känner till att mina grannar har all rätt att misstänka tourettes syndrom på mig. Byggde mina naglar med hemma-kitt igårkväll och vill frencha till dom men icke sa nicke för jag är tydligen handlingsförlamad när det gäller nagellack.

nyss gurglat borccolisoppa med ägg och rotat fram "Democracy and its critics" i väskans djup. Kanske läsa snart?
Dagens lectures var ingen höjdare så det där med att läsa vidare i ämnet ikväll är ingen höjdpunkt jag tänker fira med champagne direkt.

Kanske dax att komma till skott med något innan jag fastnar här för alltid och evigt! adjö!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nagellackstorkningsproblem är nog något du ärvt av mig min vän - eller av pappa vad vet jag - Jag kan inte heller få det att torka eftersom jag vägrar sitta still i en timme med händerna i vädret. Puss!

2007-10-15 @ 22:00:24
URL: http://www.metrobloggen.se/ninna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0