Lugnet efter stormen

Nu har den stora virvelvinden i form av 5 timmarstenta dragit förbi och jag kan med största självsäkerhet säga att jag klarade mig ur den levande. vet inte alls hur det gick, frågorna bestod mest av situationer vi skulle lösa/diskutera/konstatera.. vilket sällan brukar ha ett givet svar. SNÄLLA Ödet, kan jag inte få klara den här tentan? Jag som pluggade så mööcket!

Efter en veckas dedikerande till alla former av mänskliga rättigheter, familjen konstant runt mig och seriöshet har jag gjort en u-turn och ligger i min ensamhet hemma och äter flottiga saker, kollar på Vänner och läser Bild Extra!
Jäkla Nice! Snart jobb.. adjö!


(OBS! jag behövde inte tvångströja imorse..)


Kommentarer
Postat av: Madde

Lättnaden och tvär-u-turnen i vardagen är typ obeskrivligt skön efter en tenta/uppsats!! Lämnade in min hemtenta igår och det var minsann skönt enda in i ryggmärgen.

2007-10-04 @ 17:24:33
URL: http://maddeli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0