Ska Markoolio få gräva guld i usa?

Vet ni vad jag ångrar? Att jag inte följde med min pappa och välkomnade det svenska fotbollslandslaget hem när dom tog brons i VM. Jag ville hellre vara på 4H gården. Nu när jag gick hem från affären lyssnade jag på "När vi gräver guld i USA" och fick värsta nostalgifebern. Tänk så mycket bättre VM-låtarna var förr.. nu för tiden är det tydligen Markoolio och sånna muppar som skall sjunga Sverige till guld.

Nu ere sex and the city-time, känner mig kass idag.. om Jennie smittat mig med sin onödiga halsfluss byter jag liv med noga utvald person! Adjö!

image85


Kommentarer
Postat av: Madde

jag blev typ frisk igår äntligen från min horribla förkylning, thanx to C. Och nu börjar jag känna mig helt febrig och halsont IGEN, hoppas det bara är typ..plugg-syndromet, orkar inte en till sjukdom!

2007-10-10 @ 23:14:20
URL: http://maddeli.blogg.se
Postat av: Mamma

Oh just ja - tycker om nostalgi. Galna resan i ösregn genom tyskland och holland när vi sjöng den hela veckan. Älskar dig! Puss och kram och hoppas du inte blir sjuk!

2007-10-11 @ 08:07:08
URL: http://www.metrobloggen.se/ninna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0