Var e latten? Luu?

Gjorde en bamsekopp med take away-cappuccino innan promenaden mot stan, ställde den på bordet och gick. Why am I keep doing that? Alltid ska jag plocka upp saker jag måste ha med mig ut, lägga ner dom direkt och gå. Det kan verkligen handla om viktiga saker som presenter och dylikt. Skärpning i hjärnkontoret!

Sitter fortfarande med fingret på beställ-knappen för den där jackan.. Känns som ett kap då jag spanat efter skinn-imitation jackor i ett år nu.. men jag tvekar alltid för köp via internet, jag vill prova saker femtioelva gånger. kanske bara bäst att trycka på trams-knappen för att bevisa för moi self att jorden inte går under om jag beställer..

Kärleksförklaring: islatte från Emmi´s. Will you marry me?


Tönt-trion!(L)

image84




Har en jevla huvudverk.. inte mkt kaffe idag...kan det bero på det? är jag fysiskt beroende av koffein nu?

Kommentarer
Postat av: Madde

man kan skicka tillbaka jackan om den inte passar!

2007-10-10 @ 22:06:42
URL: http://maddeli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0