where did all the great people go?

Va på shine igår, mucket trevlit, förutom att folket inte betedde sig normalt någonstans. Inga tafsande slemmiga äckel utan mer bara allmänt onormala. En snubbe kom fram och sa att han blev kär i mig (???). Gu så trevligt... stay in school.... En annan tog tag i cicci och vägrade släppa. Nä men okej. En tredje kom fram och sa "jag älskar vita klänningar" sen gick han efter mig i en kvart. Sa inget utan bara gick efter. Läckert? Eller kanske normalt? Vart tog allt normalt folk vägen? Eller ja.. var har allt normalt folk i Malmö gömt sig.. for ever..

image124

Om man bortser från abnormaliteten bland medverkande gäster på nattklubben, så var det en för övrigt jäkligt trevlig kväll. Roligast var hemma före utgång, as usual. Varför stannar man aldrig bara hemma och har förfest hela natten istället?

Parentes!
Vet ni vad jag hatar? absolut hatar!? JO frågan: "Vad händer hos dig då?" Eller: Vad händer i helgen?
Vadå händer? Här händer väl inget? Och om du skall undra vad jag gör så fråga som en normal människa. Och det händer väl säkert skitmkt saker i helgen..? ÅH folk, specificera er eller fråga normalt vad ja ska göra i helgen ist!

Bli normala! (för jag är ju så otroligt jäkla normal själv)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0