Boyz II men i Kphmn

Det var alldeles fantastiskt! Vilken show och vilket engagemang. Charmigare och ödjmukare grabbar får man leta efter. Vi strosade runt i Köpenhamn hela eftermiddagen, shoppade lite och käkade middag och glodde på folk. Sen placerade vi oss utanför Vega som en av dom första 30. Senare hamnade längst fram vid scenen..och vi som kom överens om att vi iaf inte skulle hamna längst bak. Jag lägger ut några bilder, vilka är helt och hållet mina egna från min egen kamera. Ta dom EJ..och gör ni det endå så kan ni ju ha det på ert samvete att det är någon annan grym lycklig människa som varit där å tagit dom och inte ni. HA!

image558
image559
image560
image561
image562
image563
image564

Vackra rosor delades ut, vilka alla vi längst fram fick framräckt, tack så mycket för det =) och det skulle skakas i hand med alla oss längst fram och ganska personligt tackas för att vi kommit dit, en ära må jag säga! tack själva!=)
helt underbart var det! musikaliska genier är vad dom är.

Över all förväntan.

Kommentarer
Postat av: tess

din jävel, jag ville så gärna se de!!!!

2008-04-14 @ 17:47:52
URL: http://tuzze.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0