perfect body

En gymnast på elitnivå vill kvalificera till OS och pressen samt strävan efter en bättre kropp och mer framgång präglar tillslut hela hennes vardag och ätstörningar utan dess like tar form. Denna filmen växte jag upp med under högstadiet, har sett den fler gånger än jag är kapabel att räkna och har tyvärr tappat kontakten med kompisen som ägde den. Har försökt hitta den utan framgång länge länge, men fann den tillslut på en sida. Den skall absolut beställas hem då det är en av de bästa filmer jag sett.  Den bör även visas på alla högstadieskolor i Sverige. Går under namnet "Medaljens Baksida" på svenska.

image589


Kommentarer
Postat av: kajsa

Den känner jag igen :O Jag vill se den, du får ta med den hit nångång när du beställt den!

2008-04-16 @ 18:47:14
URL: http://kaajsaaa.blogg.se
Postat av: Maddeli

ja jag känner igen den, har sett den för längesen!

2008-04-17 @ 13:33:52
URL: http://maddeli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0