The Eye

Fy fan uuh blää öörk!

Jag och Jennsan såg 'The Eye' på bio nyss. fy fan vilken överäcklig fullkomligt skitläskig film. vi fullkomligt skakade hela vägen till bussen och hoppade 459 meter för minsta lilla (ja, jennie bokstavligen skrek rakt ut och var påväg ner på vägen när en snubbe sprang förbi henne.. jag skrattade ihjäl mig..hon åsså...säkerligen han åsså..).
Vi är med andra ord vettskrämda. Filmen var ju skitbra, men sånt e svårt att uppskatta när man är livrädd.
Dessutom såg jag en som jobbar på samma jobb som mig några rader längre ner, och mitt i filmen hände det något med henne så det blev värsta kaoset där nere...ingen av oss andra i biosalongen fattade ett smack men alla i hennes sällskap fick hjälpa henne ner för hon kunde knappt gå, och några av dom yrade iväg och hämtade personal eller ringde samtal. Alla bara satt chockade och fattade noll komma noll. Jag och Jennie blev hysteriska av nyfikenhet. Dessutom var det ett sällskap som ställde sig upp och gick efter ett tag in i filmen. Vi är bombsäkra på att det var för att det var fruktansvärt läskigt. Tänker inte ens skriva om vad den handlar om. Ni kan gå in på google.se och kolla själva. huuuhhh....

Sitter och lyssnar på musik och tralalalal försöker låssas som att jag inte alls är livrädd och skakar som ett asplöv innombords. Jag vill gärna tipsa er om filmen, men dock vill jag påpeka att om ni e lika rädda för både mörker och skräckisar i största allmänhet som mig så; se den ej. Kej?? Mamma du kan strunta i att ens tänka tanken, jag gör dej en tjänst nu.

Later!

Kommentarer
Postat av: Maddeli

va haha? Det måste vara bio-effekten, för jag tyckte inte den var så läskig!

2008-04-19 @ 13:31:14
URL: http://maddeli.blogg.se
Postat av: johanna

det låter bra ;) haha, men var den så sjukt
overklig också? gillar skräck, men inte sånna overkliga jäklar :P

2008-04-19 @ 17:33:43
URL: http://chamillions.blogg.se
Postat av: johanna

sv. okej, det ska jag nog ta och göra :P :)

2008-04-20 @ 01:11:48
URL: http://chamillions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0