amen häj

gömörn. nu är det fastställt att min lägenhet aldrig varit mer ostädad. lagom in i fastställandet så ringer Petra och vrålar: Jag kommer till dej nuuu! jag är typ skitnära dej!
eeh? näääh..jag ska snart hoppa in i duchen jöö...jag kommer ut! eeh...
man måste medela mig 3 timmar innan man kommer. utom du Madde, för vi har samma bojkotta städning-sjukdom.

Jahapp alla hjärtansdag imorgon. Har ni några heta dejter? Jag har 5 st. Dom heter Ivana, Sara, Jessica, Jossefine och Karolina. Vi skall käka på kinarestaurang och sen smutta på cider hos mig sen slutta iväg på grönare beten.
Vi funderade på vilket namn vi kunde boka bordet under. Hade varit coolt att boka under nått Disney-namn och sen komma in där med solbrillor och vars 2 killar i kostymer ala bodyguards. Då kanske man hade fått friterade bananer gratis.

Idag har datorn dött 4 ggr. Alltså fyragånger på 1,5 timmar. måttligt störigt då jag snart skriver hemtenta...

kommer sen! Kram sålänge dårå

Kommentarer
Postat av: Maddeli

sjukdom! Jag skulle kalla det njut-av-livet-istället syndromet :P

2008-02-13 @ 12:38:57
URL: http://maddeli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0