dagligposten domedagen



 
Välkomna Nano och Tröja. Fick ipoden för de billigaste priset i Schweden, bra tücker Günter. Blev så glad så jag köpte en tröja. Screw champagne.

Idag när jag kom till jobb såg jag att jag var uppsatt på en station som kallas för "daglig post", och är ett mörkt ställe som kan liknas vid en av tortyrscenerna ur Saw. När jag gråtit, sparkat på allt i närheten, legat på golvet och storgråtit (inombords) och kallat stationen för f*ttstation, tortyräckel och att jag hellre skär av mig händerna och sorterar fladderlappar med som blodiga stumparna så kom min lagledare och jag frågade henne om jag "hemsk gärna skulle vilja byta för jag typ dör om jag står där en endaste sekund" så frågade hon runt och så fick en annan blond kvinna stå där ist. TACK blonda kvinnan. På måndag ska du få en karamell.

Imorgon skall jag luncha med systerliten! Kärlek på alla håll och kanter!

jaaadå

image238



Kommentarer
Postat av: Mum

Ser dig åka fram i limo på posten och alla står runt omkring med små vimplar och hurrar för dig! Snart är du postvd och bjuder hela personalen på karameller - varje fredag!

2008-02-08 @ 08:33:05
URL: http://www.metrobloggen.se/ninna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0