HÄJJ

HÄJSAN!

Bloggsvält när datorn min dog. eller den dog inte, den var döende, så Mr Nilsson avlivade den. Nu sitter jag här vid en stationär lånedator som snällisen själv temporärt donerat till mig och är urlycklig. tack tack tack, om jag inte sagt det nog.

jameniallafall. vi har haft grupp dejt med jobb-tjejerna och bilder FINNES. middag på Shanghai och sedan cidersmuttande och galenskaper hos moi. Uppskattat var det allt, dessutom har man fått lära känna grannen lite såhär lagom efter 1 år haha. trevlig prick.


såhär såg kimsan ut inför kvällen:



På restaurang Shanghai var tjejerna mer än toppade:



Sen bar det av till my place för total kaos (tydligen)




Slutade väl nått i stil med porrbilder på Jessica med saltapinnar, babbel med grannen och dans i fönstret (vilket jag för övrigt har på film. jaadå)

Ikväll blire dejt med Jennsan! Premiären för Morgan Pålsson-filmen skall ses med stort iver på Royal och vi skall även äta på Shanghai innan dess! Big shocker huh? :D

Later, with pictures!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0