Ipod ftw!

Hej sötgos! Latten är uppdrucken och sinnet är laddat. Nu ska vi shoppa ipod! Har fått råd från alla håll och kanter och är nu beredd att kasta mig in i mp3-djungeln. Ordentlighet med min musik är ett krav och jag skall gladeligen skicka min gammla stenålders mp3 tillen galax far far away. Jag kan inte lämna mitt hem utan musiken, och vänder desperat hem igen och hämtar den om den är glömd. vart jag än befinner mig. Min mardröm är att åka utomlands eller liknande utan spelaren, då hade jag legat och kallsvettats om nätterna och bokat första bästa standby biljett hem igen.

Jameniallafall... hörs sen! Lägger pictjöörs när jag kommer hem på både ditten å datten. Snart dax för "ett-foto-i-timmen"-dag ellerhur? Pussel å kräm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0