take me out to the bush

Igår hade grannen sex. man hör det. jeeetekul. radioporr?? jag kom då i underfund med att jag aldrig mer skall störas av hans musik. det finns värre saker att höra. jadå.
Jag läste även ut 'Den vita massajen' ganska nyss. kan meddela att den var bra mycket intressantare mot slutet då folk skulle bli dödsjuka, föda barn och bråka skitmycket. jag kan garantera att jag aldrig någonsin kommer bli kär i en inföding och flytta in i en manyatta i bushen. däremot hade jag utan problem kunna åka iväg på uppdrag och projekt i länder med problem och hjälpt till. min största plan är att jobba med flyktingar i flyktingläger och liknande i drabbade områden. För att reducera missförstånd så skulle jag hellre dö än att flytta ut i bushen med nån massajkrigare jag tror mig blivit kär i, endast pga kulturkrockar. tycker fortfarande Corinne Hoffman gjorde ett dumt val som gav sig in i allt hon gjorde. men hey, vem är rationell när man är ohjälpligt kär? så ni kanske rentav hittar mig i en sånhär en vacker dag:

image304


Kommentarer
Postat av: Mamsi

Har dom inte snyggare hyddor i djungeln? Är den gjord av koskit? Herregud man kan väl måla eländet iallfall. Rusta har billig färg...

2008-02-26 @ 13:43:30
URL: http://www.metrobloggen.se/ninna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0