TGIF

Finally Friday!
Återinförde Maddys design från min gamla blogg. its just gorgeous.
träningsverk till absoluta maximum idag, de där 20 armhävningarna satte sina spår. jag hatar armhävningar. innom kort skall jag skriva in mig på de andra gymmet och börja träna typ immediately! det som skall tränas är kickboxning, body lift, spinning, dansaerobics, pilates och gym. mest spänd på pilates, sjukt taggad!

ikväll är det jobb, och som alla andra fredads-jobbekvällar så är det onyttighets-tema. Ikväll har tjejerna planerat storslaget och skall ha me sig chips och dipp, ja hejsan! jag ångrar bittert att jag var med på planen, jag som är så fruktansvärt duktig med min kost at the moment. tur att Fredagarna vi jobbar bara är varannan...

Festa? Näj. imorgon skall jag upp snortidigt och försöka skriva in mig på ett pass, sen gymma. Det här med party kommer hamna grovt mkt i skymundan då det är kombipass varje Lördag (30 min spinning + 50 min body lift) och pilates varje söndag. pilates:en skall jag absolut inte missa en enda gång!

Nu ligger lillen och slumrar sött i mitt knä, jag sitter i jordens obekvämaste ställning för att han ska kunna ligga där och nussa. sötnöt.

ÅH på Söndag skall jag och Madde käka på Bangkok och sedan se Jumper på bio! Looking forward to our date honey ;)

Blir nog garanterat bilder ikväll, är nog ingen i historien som tagit med sig chips och dipp till jobbet förr... värt en dokumentation!

image317image319

vi hörs, Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0