It's alive

yeah...okey...right...well...Jag har ju tänkt blogga hela tiden. Men det kommer liksom saker mellan hela tiden. Typ kaffe eller studentskivor. Ska vi slänga på ett par bilder ist?

Lets!




Låssasbrossa Konrad fyller 18 och låssassyster Terese tar student! Snacka om party. En helt galet bra kväll hos pappa.
Senare var jag Jennie och Sara på Bodoni. Utgången är ej dokumenterad i bilder, vilket det finns en logisk anledning till. Men den innehöll ett frieri samt en förfrågan om jag röker weed; vilket jag tog som en enorm komplimang.






Träffade älsk-Frida och råkade på något vis hamna mitt i Bikboks flytt-rea på gågatan, allt gick loss på högst 99 kr. helgalet. Fick med mig en rosa tröja för 49 kr. och det är ju trevligt. Kollat på fotboll, men inte av samma skäl som alla andra... Martin knows...

och sen då? njaa..


Kommentarer
Postat av: Anonym

bilderna funkar inte! =(

2008-06-15 @ 00:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0