Boyz II men

Biljetterna till Boyz II men den 7 April i Köpenhamn är bokade. Legenderna från Motown skall avnjutas med största behag. Det är nog dom jag lyssnat på längst i mitt liv, ska bli fantastiskt att äntligen få uppleva dom live. Den enda jag betalat för att se live för den summan är Mariah Carey.. ni som känner mig väl inser på vilken nivå vi befinner oss då.. Jag har deras första album 'Cooleyhighharmony' som släpptes i Motown 1991, och det skall spelas på högsta volym de närmaste 2 veckorna. The earliest work är alltid bäst, mer känsla och karaktär i dom tidigare åren. Motown artister är det absolut bästa jag vet, favoriterna är (Tidigare åren) : Stevie Wonder, Marvin Gaye, Jackson Five och sen då M Jackson såklart (lite senare åren): Boyz II Men, Lionel Richie, Brian McKnight och India Arie. Motown grundades 1959, det ni! Det var mellan 59 och tidigt 90-tal som det var som bäst enligt mig.

"In the still of the night, I held you, held you tight.."

Nu får man allt längta.

image503

Kommentarer
Postat av: Maddeli

ojoj var finnes dessa biljetter? Jag har försökt övertala alla att gå på BSB 14 april med mig, men ingen vill gå XD

2008-03-24 @ 12:15:23
URL: http://maddeli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0