do you have a clue?

You can't swing your Fendipurse without knocking over five losers


Okey people, jag anlände från träningen hälften människa hälften svettlana. Mongoskönt! Gick sen en långis med lillen som verkade uppskatta kyrkogården och industrigatan där hororna i regel står på rad. Livet e härligt när man har no clue. Jobb idag med, undra vad det serveras idag som jag måste kämpa emot? En gång kom det en stor bär-paj indundrandes och igår var det tydligen tårt-buffé. Det ska finnas hinder när man befinner sig i sitt nyttigaste stadie obviously.

osminkade pics of the day. latsidan belyses, fastän jag varit ofattbart effektiv och nästan pinsamt aktiv. måste ta en bild på moi i mina arbetskläder bara för det sen. läckert.

image413image414

solong suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0