lattelattelattelattelatte

Jag sitter på fullaste allvar och dricker latte. Om jag inte misstar mig fullständigt så ÄR klockan över 12.00 och om jag minns helt rätt så HAR mamma min varnat mig om att dricka latte efter lunch-tid. Jag kräver konstant övervakning, apparently. Sambo-skämten har plötsligt blivit någon slags plan och jag skall genast köpa en högst allvarlig morgontidning när gryningen anländer och febrilt leta kontaktannonser. Han skall kunna sätta upp tavlor och gömma kaffe. Nej mamma jag ska inte flytta till Norrland och bo under en sten med en stum bonde, sluta tjata.


Däremot hade jag kunnat flytta in här med en kåt elefanthane i nästa månadsskifte.

image339

Kommentarer
Postat av: Mor

Äh vad är en vit soffa på elfte våningen mot en stuga med vedspis och hästar galopperande utanför knuten? Kaffet är ju inget problem sålänge du inte behöver sova. Puss!

2008-03-01 @ 19:59:26
URL: http://www.metrobloggen.se/ninna
Postat av: Mor

Åh sorry - sjuk är jag ju - skyller på det. De anländer onsdag den 12 eller torsdag 13. Tror jag. Klart du ska komma! Trodde du var på väg idag.

2008-03-01 @ 20:04:26
URL: http://www.metrobloggen.se/ninna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0