Musicals

Yes, yes and a million times yes! Oförskämt fint väder ute, och man vågar knappt njuta i rädsla av att den lilla solen skall gömma sig igen. Därför får man helt enkelt kasta på sig linne, skinnjacka och ballerinas på minsta lilla vovve-rundan för att klämma fram vår-feelingsen. Lyssnar på Andrew Lloyd Weber, fantastiskt tjusigt. OM ni inte är orienterade i ämnet om denna man, så kan jag rekomendera min favorit 'With one look' från musikalen Sunset Boulevard.

Musikal-night snart.. då skall dessa ses utan stopp: Westside story, Rent, Fame, Cry baby och Phantom of the Opera. eliten, with no doubt.





Jag är stammis på CDON.com, där det nu finns lite extrapriser på samlingsboxar såsom Sex and the City hela serien för 699:- vad säger ni tjejer? eller varför inte Babar samlingsbox III för 149? Funderar på Psycho 1-3 boxen som en present till Mamma ^^. undra om hon ens kommer ta i den? eller om jag överhuvudtaget förblir hennes dotter. mamma gillar inte Psycho så mkt.

Jag är en chicken när det gäller att beställa hem saker från internet, men CDON.com är verkligen förbannat bra. Leveransen får du oftast "i övermorgon" oberoende på storleken på beställningen, om det inte är helgdagar mellan (eller under juletider). dooktiga ponkar.

Kommentarer
Postat av: Maddeli

åh jag har sett dom flesta på riktig musikal, men har faktiskt inte sett rent. Bättring på mig. Jag har typ sån best off andrew lloyd weber samlings CD, shall we?

2008-03-03 @ 16:43:45
URL: http://maddeli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0