run Forest, run

A beautiful day to be running

Nu har jag varit ute och sprungit solskenet! 30 min joggande och mina vader vill hellst explodera.
Men mysigt var det, om man väljer att låtsas bort alla små snö-pluttarna överallt på marken.. they never seem to fit..
Jag tycker inte att man skall skämmas över att skriva om alla bra saker man åstadkommer, eller på nått vis tänka att det är för att imponera eller skryta. Man kan väl se det som att inspirera andra att göra likadant! Läser jag en blogg om en skitgo tjej som lever hälsosamt och motionerar och har sig så kan jag känna mig inspirerad och imponerad, och tänka att jag minsann också skall göra likadant. Det fungerar likadant som med mode-inspiration tycker jag.

Nu ska det ätas den berömda gröten haha, latten fick jag i mig tidigt imorse.

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0