tips tips

  

* New cravings! smoothies i alla dess former. måste skaffa mig en mixer så jag kan snickra ihop egna. Innocent-smoothisen i bakgrunden, Mango-passion, besatthet!
* Älskling har lagt sig tillrätta på American ELLE. i denna familjen prioriterar vi ELLE alla båda.
* Jag försökte desperat att fota min läckra frilla igår. Jag sprayade med Saltvatten-spray, sen regnade det och det
blev skitsnyggt! TIPS! spraya med saltvatten sprayen, låt det "torrka" och spraya sen med vanligt  vatten! I like! 'I lööv big buts and I cannot lie' (8)


Later!


Kommentarer
Postat av: Maddeli

sådär ser ju mitt hår ut jämnt, men jag vill inte ha det så XD Byta skalp imorgon?

2008-03-01 @ 18:41:19
URL: http://maddeli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0