c-c-c-come on with me now

Big day ahead of me! Imorgon skall opponeringen planeras och jobbas med. HUR SATSIGT? Kan ni fatta att denna djävul till karusell snart är över? Om inte på Tisdag så e den det denna våren iallafall. Pluggat sedan jag föddes, kan inte minnas mitt liv utan deadlines, plugg-slit, viktigheter och seminarium. Jag var superinställd på att ta nästa examen utomlands i höst, vilket antagligen blir senare då detta slit tagit kål på mig. Känner mig alldeles matt i kroppen och kan inte tänka mig att plugga vidare utan en paus först. Vill göra nått som varvar ner mitt sinne lite, skulle kunna jobba på en hektisk restaurang för fysisk stress går utmärkt, men lilla hjärnan min behöver snart vila ut. Well well mate, belöningen för allt jag slitit med inträffar i Juni, och jag kommer icke mer tjata om nåt som har med McFly att göra mer i denna blogg. För då har jag nog inga vänner kvar.. he he... Kajsa och jag har dragit igång en separat gemensam blogg där vi kan avreagera oss och tjata hur mycket vi vill. Så där kan ni inte gnälla över tjat hö hö! tjat-bloggen heter addictiondeluxe.blogg.se för er som antecknar friskt!

Hörs vi imon då? Later mate!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0