development.

Hade en diskussion (eller mest han som diskuterade) med en vän angående McFly. Han påstod att dom gjorde barnmusik. Jag påstod att alla fick ha sin egen åsikt. Men nu måste jag bara utveckla detta lite. Utvecklas inte band och deras musik? Tillexempel Spice Girls.. Kan man jämföra Wannabe med deras senare musik? Det är som att argumentera om vem som är snyggast, och ta en bild på Bella när hon är 6 år och en på Anna när hon är 25...

År 2004 var grabbarna minismå och gjorde popliknande musik som jag nuförtiden inte lyssnar lika mkt på som på deras senare låtar. Men anyways, jag anser inte att man kan jämföra tidigare verk med senare, utan istället se utvecklingen som naturlig och något faktiskt.











Dom har numera sitt egna skivbolag och driver hela processen själva. Dom har dessutom skrivit sina egna låtar från början och Tom Fletcher i bandet har dessutom skrivit fler list-ettor än t.ex Robbie Williams och U2. Så visst kan vi diskutera McFly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0