My youtube

Några klipp som står mig extra nära om hjärtat.


Not Alone speglar Danny Jones' tankar om mobbningen han utstod pga att han spelade gitarr. Fruktansvärt bra framfört akustiskt i ett smockat Wembley 2007.

 



Denna videon är från Borlänge. Tror inte Mraz är beredd på en publik som fullkomligt skriker tillbaka hans text. Underbar publik. Underbar stämning.

 



Mariah Carey gör en duett med Pavarotti. Mariah's engelska "Hero" möter Pavarottis italienska opera. Detta är under Mariah's enligt mig bästa period då hennes röst var som starkast. Fullkomligt magiskt. Sett henne 2 gånger live med Cicci, fina minnen både från koncerterna och hennes musik, som funnits med mig i många många år.





Kelly är ett original. Fantastisk kvinna. Denna videon är den mest fantastiska hon gjort. Intim och ärlig. Helt perfekt.
 




Lars Winnerbäck har präglat många år av mitt liv då mina föräldrar lyssnat på hans musik otroligt mycket. "Balladen om konsekvenser" är en av de bästa låtarna som producerats någonsin. Winnerbäck är ett geni.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0