spazzing!

kaos. längta till england är jobbigare än att hantera ett uppbrott från en pojkvän! drives me completely mad.
100% normalt att vara mer intresserad av England än att vilja ha ett förhållande? Idag skall jag åka till pappsen min. Arbetsnarkomanen ska minsann få se på kvalitetstid! Om inget annat så blir han säkert intresserad när jag tar fram min födelsedagspresent till honom. Ja jag köper kvalitetstid med min familj. När jag ger dom presenter vill dom umgås med mig. Så gör jag med alla i samhället.



she's my psycho girl, my psycho girlfriend
everything I say, she takes it the wrong way
she's my psycho girl, my living nightmare
she's everything I need but I can't stand her


Mate, Busted needs to come back! Busted och McFly kan slå ihop sig till en supergrupp! fyfan vad bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0