Tomorrow it bangs

Gillar ni min direktöversättning? Imorgon smäller det. Awesome. Fast det smäller inte imorgon, snarare tvärtom. Imorgon skall det redas ut lugnt och fint, det är imorgon vi har seminariet, opponeringen på uppsatserna. Jag var panikslagen och livrädd igår, men efter ett svar från min lärare via mail lugnade jag ner mig. Det värsta som kan hända är ju faktiskt att jag får skitmycket feedback som kan göra min uppsats bättre om den inte bli godkänd. Så, då har vi rett ut det.

Annars? Jag har en känsla av att det ska bli en bra vår. Bara en liten tickling feeling in the belly att det kommer bli behagligt. Jag kommer plugga skumma men intressanta saker på lägsta nivån, lugn och ro ska vi ha, ingen stress eller press mer än nödvändigt och fan vilken harmoni vi skall känna. NU är det strax jobb! Hur sugen?

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0