memory lane

Har känts lite halvknasigt och en smula tomt det närmsta dygnet.. Satte på "Silence is a scary sound" med McFly och förstod direkt. Man känner av när man inte lyssnat på musiken på ett litet tag.

För övrigt har jag försökt ta in det faktum att jag klarat examensuppsatsen, dessvärre inte med några större resultat då det känns fullkomligt sjukt. Idag skall jag förvandla min lägenhet till ett beboligt hem igen. Ser just nu ut som typ gaza-remsan (jaa, det är min blogg och jag kan skämta om opassande grejor och vara hur politiskt inkorrekt jag vill).
Ska vi köra en nostalgi-kick?























Kommentarer
Postat av: Maddeli

ojojoj, där fick man vara med också! XD oh yes sexy

2009-01-17 @ 02:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0