bitchin' about it over and over

Kvalitetstid med pappa, riktig kvalitets tid. Vi spelade gitarr, pratade musik och han spelade en McFly-låt. Jag rös. Och filmade. Han hörde låten och kollade på accorden på samma gång ca 20 sekunder, sen kunde han spela den. Efter 2 ggr kunde han i princip spela den utantill. Galant tycker Kim!

Ikväll blir det kvalitets tid med andra delen av familjen. Skall entra mammas revir och släppa loss på begäret fullkomligt med Kajsa. Vi skall glo på McFly dvd:er å kränga gotte hela kvällen. McFly-tjat och tjat och tjat utan gränser. Så slipper bloggen och vänner bli lidande av tjatet då vi avreagerat oss i förväg. Bra så. Forumet agerar också avreagerings-mekanism, där kan man pladdra på för evigt utan att nån tröttnar. Man kan liksom lyfta lite på bördan. Ungefär som AA fast online. När forumet eller Kajsa inte är i närheten brukar Martin få agera boxboll för mitt tjat. Stackarn. Måste nog ge honom lön snart. Lön för mödan. Jag kan fan inte vara lätt att umgås med för folk som inte gillar Mcfly. Veckan innan och efter Juni-koncerten skall jag låsa in mig med Kajsa i en potatiskjällare i Norrland och sitta där med tvångströja en vecka, så jag inte skadar någon av allt tjat. 2 veckors karantän borde duga, en före och en efter koncerten. Sen räcker det kanske med vanlig terapi för att återgå till det normala igen.

Nu skall jag bege mig mot oääändligheten och viiiidare!

Later!

Kommentarer
Postat av: Maddeli

Det är lungt, jag är minst lika besatt av Twilight, det är normalt intala mig själv

2009-01-24 @ 15:51:01
URL: http://maddeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0