just tell yourself, I'll be Ok

Okej lite fokus på viktiga saker nu. Fick en digital fotoram av pappa och pappa-sambo. Hurra! Den har jag pillat med idag, lagt in bilder via usb-minne och sitter och stirrar mig blind på det fantastiska påhittet. Awesome.



Fick en underbar liten tavla av Kajsa i julklapp. Hon hade skrivit upp en massa underbara McFly-låtrader i olika typsnitt och storlekar. Jag grät på allvar när jag öppnade paketet. Så fint och genomtänkt och berörande då vi delar den musiken och minnena från den tillsammans. Jag gav henne en tavla med McFly med haha! Så lika tänker vi. Men min bestod av ett stort kollage med bilder från resorna och koncerterna:






 

Har inte mått så vidare bra idag, tröstar mig med bravo juice och en tidig säng-gång. Om jag blir sjuk nu inför examens-kaoset så lägger jag upp mitt liv på ebay och döper om mig till Arne. Nighty!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0