beroende av SOL

*Kickar ut* Men va? Det är ju mulet! Jag har insett att jag helt enkelt måste flytta till ett varmt land med sol året runt för att kunna fungera. Nån som känner detsamma? Av diverse anledningar: Jag blir 100% lättare "deprimerad" (vilket har inverkan på förhållande, skola och hela vardagen), min jevla problemhy lever loppan under vinterhalvåret (spec. hösten), färre aktiviteter med hunden på hösten, jag vantrivs i kalla temperaturer... sen hela tjofadderittan med sol och bad och snygga kläder är väl som en trevlig bonus. MER SOL ÅT FOLKET!

Om exak en vecka åker vi till Malta, då ska jag absorbera solstrålar så det räcker till nästa solsemester om några månader! kan man längta ihjäl sig? Isåfall har jag alla symptom..

HURRA! Nu ska jag gräva fram allt jag skall packa ikväll! Föresten har ni hört Wycleff Jean ft Akon and Lil Wayne- Sweetest girl? Så bra!

 Ha det! Bacio ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0