date with the 'knicks'

Min lillasyster kom hem inatt efter första kvällen på Malmöfestivalen. Hon tyckte Måns var trist och hade identiska låtar (kan tänka mig det..typ Cara mia i olika tonarter bara..) och var allmänt kass bara. Dock tyckte hon Promoe var hur fräsig som hellst!

I kontrast, så tyckte Madde däremot att Måns var grym och att jag missade något. Hum hum..ja får nog lyssna på min syster i detta fallet tyvärr... DÄREMOT fick jag veta att Madde-lilla hade hängt med basketfolket med dom fina hudfärgerna. Shame on you, när man skall hänga med mörka basketspelare måste man meddela moi först *suck* att folk aldrig lär sig :P

image28

varför blir alla män med chokladbrun hy svinigt heta så fort dom håller i en basketboll?

Kommentarer
Postat av: Madde

Det finns massa fler chanser, Malbas har spontanbasket mellan typ 11-23 hela festivalen, och FETASTE DJ'n på plan! Heaven...I'm in heaven!
synd bara att vi har tentor! Men I'm always up for some darkskin-sightseeing ;)

2007-08-19 @ 14:41:44
URL: http://maddeli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0