Evighets-skon


image2


Detta är en modell av sko jag suktat efter på Bianco sedan jag gick i gymnasiet. Hittat på annat håll för under halva priset, och dom skall bli väl omhändertagna av mig nästa månad. Lovar att vårda dom med ömhet och tonvis med kärlek. Lika mycket som jag tycker frensh manicure alltid är fräschast vilket lack som än är "inne" så känns dessa skorna som inget annat än en contribut till evighetsgarderoben.



Någon som vet om man kan köpa serien Girls of the Playboymansion någonstans? Eller kanske se det på internet? Det är ju så hysteriskt kul och jag har inte 5:an längre.

Bacio!

Kommentarer
Postat av: Maddelojn

Den skulle man ju INTE banga på! Om man säger så =)

2007-08-11 @ 15:27:09
Postat av: syrran

Ja nu förväntar jag med verkligen nått stort när vi kmr hem :D Hoppas att du har det bra där nere i skåne, we miss you!

2007-08-11 @ 16:49:03
URL: http://kaajsaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0