lööv the cinema

Studsade in i 2 friends från skolan innan bion, varav en från 2 år sedan, sköjj! Dom skulle tydligen också på gratis bio. Tjejen i kassan där vi köpte candy hade en massa gratisbiobiljetter på disken till en film som tydligen skulle börja nu, som inte blivit ens i närheten av slutsåld. Synd att vi inte bara skulle in å handla godis randomly, då hade man ju kunna inkludera ett spontant biobesök.. Filmen var iaf skitkul och bättre än jag trodde, trots att vissa scener var sketa verklighetstrogna :S och film-snubbens polare verkade ha sjukdomar i båda hjärnhalvorna.. Den var iaf överlag superbra!

Nu ska la jag dra mig i sängs då det blir en looooong day tomörröw, ska ju välkomna familjen hem från andra sidan jorden NORRLAND! Hoppas man kan blunda och lägga sig på en filt och låtsas att man är på Mallorca imorgon med!

Nighty!

Kommentarer
Postat av: Madde

du har ju inte skrivit vilken film du såg!! XD (även om jag vet)

2007-08-15 @ 19:23:26
URL: http://maddeli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0