my favourites

Snor av maddeli denna sköjjiga lista

Blogg: oj. ehm...ingen blogg in particular, alla modebloggar ser likadana ut
Stilikon: nicole
Modell: tyra banks
Designer: balenciaga 
Butik: monki , bianco
Nätbutik: asos.com
Skådespelare: columbus short
Skådespelerska: julia roberts
Tv-serie: sex and the city
Film: stomp the yard
Parfym: glamour
Mascara: Lancome L'extreme
Nagellack: french manicure
Foundation: manhattan clearface
Skönhetsprodukt: vichy
Väska: stora säckiga till små att bära på underarmen
Skor: ballerinas
Färg: svart, vit grå som bas
Fulaste plagg: CROCS! skabbfula, borde utrotas.
Fulaste accessoar: lack-leggings/glittrande etc
Mest användbara plagget: stuprör och mjukisshorts
Favoritplagg: svarta baslinnen med breda "axelband" och stuprörs
Resemål: dröm? USA.
Klubb: shine at slagthuset
Maträtt: tacos
Godis: tutti frutti passion
Dryck: vatten
Alkoholhaltig dryck: goa drinkar. orgasm å sånna lite mjölkigare

Kommentarer
Postat av: Madde

Hey jag kom på att jag måste haft rätt angående statistiken! Jag tyckte det lät konstigt om jag skulle ha 60 besökare på bara en dag, så jag provade trycka uppdatera på min egen blogg 7 gånger. Och sen kollade jag statistiken igen: 67, medans den blåa stått still på typ 5. Så rent logiskt är den röda linjen varje sidvisning, medans den blåa är hur många unika personer (ip-nummer) som besökt min blogg den dagen.

2007-08-16 @ 17:26:41
URL: http://maddeli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0