negativitet bara så ni vet d..

Ingen sömn ingen jävla mat ingen jävla nånting. Hämtade tentamöglet och fick syn på att jag fattas minst 3 artiklar för att ens kunna skriva den ena, samt att jag läst på tok helt fel saker nu denna veckan, vilket gör att jag måste läsa om och jobba med minst 150 sidor innan jag kan börja skriva...vilket jag inte hinner både och på 2 dagar.
Planen var att inhandla några små grejjer inför resan medan jag endå var i Malmö city, vilket jag gjorde, i ösregn och smärta i själen. Hittade inte en enda jävla bikiniöverdel nån jävla stans, och det var skittråkigt och skitjobbigt att gå runt på stan när det dessutom var malmöfestival överallt. När jag sitter på bussen hem inser jag att jag tagit med mig hela plastfickan med tentorna med hem, så ingen annan efter mig kan hämta upp dom tentorna för jag har alla som är kvar.. grattis suckers. Är så förbannat trött och möglig och skabbigt hungrig och trött på allt. Jag ger upp.

Pallar inte Hejdå


Kommentarer
Postat av: Madde

Hur f*n kan dom ha med en fråga på en artikel som inte finns med i reading list? Jag blir tokig!!

2007-08-20 @ 19:15:09
URL: http://maddeli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0