this and that

Inhandlade en svart bikini-nederdel idag, 20 kr på Gina, hujedamej vad jag Rea-rensar! Nu skall jag bara hitta en lika billig svart överdel nånstans.. Lill-vovven lever loppan med mammas terrier som skäller på gardiner och spelar död bara man tittar på henne. en ganska lustig varelse, med massa karaktär! vädret har fortfarande misstänksamma schitzofreniska störningar men snart befinner vi oss på varmare breddgrader.

Läste ut de sista sidorna i "Tio små negerpojkar" i förrgårkväll och drömde hejjloppan om mystiska mord och folk på mitt rum tills jag fick tända lampan och prata lite med min hund för att ta mig själv tillbax till verkligheten. Fick även pilla lite på klädhängaren en tag för att försäkra mig om att den inte var mördaren på 'negerön'.

Nu skall jag plugga vidare! Kramelipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0