a thousand miles.



ja här har ni fanimej en lista som är tusen mil lång. Påstå inte att ni känner mig fören ni läst den. suckers.

 

Vilken svordom använder du mest?
räknas jösses? annars satan

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
09.00

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Vara med på bilden

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En cykel :)

Har någon någonsin kallat dig lat?
Oj?varje dag när jag bodde hemma :S

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
kanske mer att man behöver medicin för att vakna..

Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Förhoppningsvis inget med tanke på att den står i förrådet


Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
vanlig. Men o?boy kommer alltid undan, no excuses

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Njaäe..minns inte isåfall xD

Använder du huvtröjor?
now and then

Kan du vissla?
ja visst kan jag det

Har du någonsin deltagit i en demonstration?


Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Det värsta nöjesfältet kan erbjuda mig!!

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Såklart.

Vilket riktnummer befinner du dig i?
040

Tittade du på tecknat när du var liten?
Vadå liten? När skulle man slutat?

Är du blyg inför det motsatta könet?
inte mer än för mitt eget kön haha

Vilken film kan du alla replikerna till?

Alla sex and the city avsnitt

När flög du senast?
När vi skulle hem från Malta i somras

Läser du för skojs skull?
I wish. Bara studentlitteratur som får plats numera..

Pratar du några andra språk?
English.

Har du gråtit offentligt?
Jaahaha

 


Vilka gör du, önskningar eller planer?
Önskar mycket och planerar en del

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Med tanke på att jag läser på högskolan så försöker ja snappa upp en del då å då ;)

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Välja? Då väljer jag piercing.. Helst inget av det.

Kan du kasta macka?
Av en slump har det hänt, inget jag brukar pyssla med

Har du någonsin varit på Jamaica?
Nä, när åker vi?

Vad har du med dig in på bion?
sötsaker

Vem är din favoritlärare?
PHILIP CLOVER

Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
Jadå

Gillar du att flyga flygplan?
Jaaa

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Lyhördhet, ambition och jäkla massa humor. Han kan få vara söt med.

När sov du senast på golvet?
Ajaj, jag har ju stengolv?

Vilken är din favoritdrink?
Orgasm

Gillar du din boendesituation?
Ja som fan. Minus alla uteliggare som campar i hisshallen

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
som människa? 9

Äter du frukost dagligen?
Jahadå.

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
förstnämnda iaf.

Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Naj

Vilken är din favoritfrukt?
Vindruvor

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nä, men det är kul att kolla. Kajsa och jag kollade på alla saker på en hylla en gång xD

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
23! Tjohejj vad tiden går

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ja. Inte i bloggen dock

Tror du på liv på andra planeter?
Nej


Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
M

Tror du att Gud är man eller kvinna?
Tror inte på gud. Varför måste man stava det med stort G??

Gillar du senap?
ingen komentar

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
gaaahhhaahhh whyyy?


Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
ja om jag fick veta att jag skulle dö om en minut

Sover du på sida, mage eller rygg?
på alla håll och kanter. Oftast vandrandes

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
en blandning av alla karaktärerna i sex and the city

Har du någonsin köpt något från eBay?
nej

Skulle du säga att du är trendig?
hahaha fan va töntigt

Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt hur skulle du reagera?
säga nej?

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
Hon prinsessan. Jag tycker om kanelbullar

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
värsta jag vet.

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Pojken som kallades det

Vad är du allergisk mot?
jag tål nog det mesta. Kanske stress då isåfall.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Jag äter inte kött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0