buongiorno

Nämän tjena! Hade en helt stört intressant lecture idag "Philosophy of Human Rights", med en bra lärarinna som engagerade sig som tusan och gjorde det hela så himmla bra. Synd bara att min urinblåsa höll på att gå i tusen bitar en stund innan rasten, så jag fick rusa ut mitt under tystnaden. sånt har aldrig varit en favorit direkt. men måste man så måste man. Om jag skall vara ärlig så kan jag knappt vänta tills imorgon då vi har del 2 av 3 i Phil. of HR-föreläsningarna! Kan dessutom inte heller vänta tills jag får börja läsa i böckerna. har fömodligen fått någon konstig sjukdom...

Fantastisk makaron och broccoli-gratäng i ugnen och plugg dax snart igen! Älskar man inte bara livet?
Föresten Tess, jag har gjort en jätte tjejig och smålöjlig men skojj blogg-design, ringer dej sen!

PUSS förfan!

Kommentarer
Postat av: mor

Kärlek föder kärlek vet du väl. Det är inte ormarna som bits - det är mössen! Ska på möte nu - Puss min lyckliga lilla unge

2007-11-07 @ 17:59:09
URL: http://metrobloggen.se/ninna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0