dagens miljonröst

Idag har jag:

Gått upp skittidigt
Ätit frulle direkt, mannagrynsgröt och bauta-latte
Åkt in till skolan och letat upp en artikel i en bok och kopierat. pluggat på bussen dit och hem.
Pluggat rumpan av mig och läst knep-artikeln 500 ggr tills jag fattade
Skrivit hela svaret på frågan om knep-artikeln
Läst det nykopierade materialet inför den sista frågan
OCH belönat mig mig 4 avsnitt av min nyinköpta Vänner säsong nr 7.

Braaa Kim.

Och nu till mina milion voices:
Dagens miljonröst går till: CDON.com och brevbäraren!
Varenda gång jag beställer från CDON.com får jag leveransen 2 dagar senare. Sjukt imponerande att man kan beställa vad som hellst av viken size som hellst och få en avi på det 'i övermorgon'. Kom till och med innom 2 dygn när jag beställde mastodont-sex and the city-serieboxen! Hejja! Jag brukar få Avier på det jag beställt, för jag beställer alltid en helt Vänner säsong i taget, men idag hade brevbäraren masat in hela paketet i mitt brevinkasst, sicken service. Slapp springa till Hemköp. Han fattade nog att jag satt inspärrad med hemtenta. himmla guligt av honom att försöka uppmuntra mig faktiskt.

åsså puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0