HÄJ...?

Maddes pappa ska som bekant flytta till Thailand och bestämde sig för att överlämna sin cykel till mig TACK.
Madde meddelar att cykeln kan hämtas Fredag förmiddag och att fadern är informerad. Jag antar utmaningen och beger mig till Arlöv för att plocka upp den nya familjemedlemen. Hela kalaset börjar med att jag måste ringa Madde och fråga vilket färg det är på huset (annars har jag spenderat halva min gymnasietid där..). När jag kommit över min temporära amnesia och funnit huset, ringer jag på och övar på min hurtigaste "tja-ha-de-kul-i-ditt-nya-liv-i-Thailand-äre-lugnt-om-ja-tar-din-cykel?-min,och hennes pappa öppnar och brister ut:
-Öh, nämen hej Kim..?
Jag - eeh..HÄJ..cykel vare ja..eeh..*flina*
Han - Javisst, du..visste..att...vi va hemma eller...?
Jag: eeh...aa..eeh...hehe...

Kan meddela att karln ICKE var medveten om att jag skulle komma och föra bort hans cykel just denna dag. Det är inte så att jag brukar ta vägarna förbi och kolla läget precis, har ej befunnit mig hos dom sedan gymnasiet, 3 år sedan hallå ja! Smärre pinsamhet, Madde hade tydligen pratat med sin bror om mitt besök...info som inte rikitgt nådde ända fram till fadern. jo tack!


Han Andreas-muppen i Idol: "wycleff kallade mig homie!" han e så löjlig att jag möglar igen totallt.. Idol ger mig exem..

Kommentarer
Postat av: Maddeli

höhö XD du får TVn imorgon, I call jo, denna gången är han nog mer informerad ;)

2007-11-30 @ 23:56:53
URL: http://maddeli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0