Idol-evaluation

Äntligen åkte Sam ut ur idol. ja jag följer idol. faktiskt. minsann.
Tyckte inte Evelina passade i Idol då hon inte kunde sjunga för ett endaste ynka öre, snarare så att hon sjöng extra kass jämfört med vad som uppfattas som allmänt kasst. Sam sjöng bara konstigt och äckligt och tillgjort HEJDÅ.
Andreas sjunger bra men ska nog hellre åka hem till sin lilla fru och gosa. En eventuell världsturné skulle knäcka honom som en liten pinne. Amanda är störtcool och sjunger unikt och häftigt, men passar inte in i idol-conceptet. Daniel passar inte heller alls in i idol-conceptet. Han är bäst tycker jag, men ska ju köra nått eget, ingen trams idol!
Marie sjunger sjukt ruskigt bra, men är kanske ingen jag ser vinner idol heller... Nån som jag tycker skall vinna är Mattias, för han är sådär lite lagom sockersöt, sjunger bra och är lite måttligt charmig: passar exakt in i idol-ramen.

Hur ska man tänka när man hejjar på någon i idol? Hur dom sjunger, hur dom beter sig, personligheter, hur mkt "idol" dom är?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0